Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade

Verloskundepraktijk

Nicolaas Witsenkade 35 O 1017 ZT Amsterdam

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade over:

Waardering van Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade - Amsterdam op 16 mei 2018

Bevalling

Gedurende mijn eerste zwangerschap bijzonder fijn en warm begeleid door de verloskundigen van deze praktijk. Prettige gesprekken en medisch goed onderlegd. Leuk dat de eerste echo op de praktijk kon plaatsvinden en fijn dat er ook een avondspreekuur is. Tijdens de bevalling heb ik me gesteund gevoeld en ook toen ik werd overgedragen naar de gynaecoloog voor het laatste stukje is Emily gebleven, wat ik bijzonder gewaardeerd heb! Voor een volgende zwangerschap zou ik opnieuw kiezen voor deze praktijk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.