Waardering van Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade - Amsterdam op 22 mei 2018

• Bevalling

Inmiddels is ook mijn tweede kindje met behulp van de verloskundigen van de Witsenkade geboren. Bij beide zwangerschappen heb ik heel goede herinneringen aan de vriendelijke en duidelijke begeleiding voorafgaand aan de bevalling, als de adequate en heldere begeleiding tijdens de bevallingen. De verschillende dames van de Witsenkade (zowel op de Nicolaas Witsenkade als op de Lindengracht) weten goed een middenweg te vinden tussen een zakelijke en vriendschappelijke band. Hierdoor voel je je op je gemak, zijn ze lief en begripvol als de situatie daar om vraagt, maar ook duidelijk en soms streng als dat nodig is. Ook aan de begeleiding tijdens de bevallingen heb ik niets dan goede herinneringen, evenals mijn man. Beide verloskundigen die me hielpen bij de bevalling, waren heel duidelijk, continue bemoedigend en streng als ik dat nodig had. Het is heerlijk om enkel met een grote lach terug te kijken op deze bijzondere momenten. Dank dames, ik gun alle vrouwen jullie begeleiding!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.