Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade

Verloskundepraktijk

Nicolaas Witsenkade 35 O 1017 ZT Amsterdam

Waardering van Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade - Amsterdam op 24 september 2020

Bevalling

Mijn vriend en ik zijn zeer te spreken over deze verloskundigenpraktijk. Iedereen is superaardig en ze nemen echt de tijd voor je. Professioneel, luisteren goed, stellen je op je gemak en nemen je goed door deze spannende tijd mee. Wat ons ook opviel, is dat ze veel aandacht aan mijn vriend besteedden. Hij zat 'er niet zomaar bij'. Maar werd goed bij de gesprekken betrokken. Dat is fijn! Hij moet immers ook meehelpen en van de hoed en de rand weten. Ook dat doen ze dus bijzonder goed. Wij geven een 10. Waarom? Omdat zij ons perfect hebben geholpen bij de geboortes van onze dochter én zoon. Mocht er een nummer 3 komen: dan gaan wij zeker weer naar de Witsenkade.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.