Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade

Verloskundepraktijk

uit 78 waarderingen

Informatie over

Waardering van Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade - Amsterdam op 26 juni 2018

Zwangerschap

Na twee zwangerschappen in het buitenland, kwam ik voor mijn derde zwangerschap bij de witsenkade terecht. Alle dames hebben jarenlange ervaring en dat merk je in de manier van begeleiding. Die is super professioneel en persoonlijk. Ik had echt het gevoel dat ik gezien en gehoord werd. Bovendien konden ze door hun kennis een hele makkelijke link leggen met mijn eerdere ervaringen. De praktijk op de witsenkade is een plek van rust en eenvoud van waaruit een perfecte begeleiding wordt gegeven naar de geboorte van onze dochter toe. Deze parktijk is echt een aanrader!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.