Waardering van Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade - Amsterdam op 19 oktober 2019

Wij hebben tijdens mijn zwangerschap een hele prettige ervaring gehad bij de Witsenkade. Al tijdens de intake werd er uitgebreid en zorgvuldig de tijd voor ons genomen. Ook tijdens de verdere consulten en echo’s ervaarden wij een daadkrachtige, warme en betrokken houding van alle dames. Hun voorlichtingsavond heeft voor ons verder bijgedragen vertrouwen richting de bevalling. Tijdens de kraamweek hebben wij opnieuw meerdere malen op hun kunde en ervaring kunnen terugvallen, wat erg steunend was bij de start met onze dochter. Al met al: heel hartelijk dank voor de goede zorgen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.