Waardering van Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade - Amsterdam op 11 januari 2017

• Zwangerschap

Zeer vakkundige, aardige, adequate professionals. Ik voelde me erg op mijn gemak bij de verschillende verloskundigen. Bij ieder contact, zowel telefonisch als op de praktijk, was er uitgebreid aandacht voor me. Indien nodig was er ook goed overleg met andere zorgprofessionals. Naast het directe contact met de verloskundigen, worden er verschillende dingen georganiseerd om nog beter geïnformeerd te zijn. Bijvoorbeeld een informatieavond over de bevalling of borstvoeding; een inloopspreekuur om naar het hartje van je baby te luisteren of je baby te wegen. Kortom: ik ben zeer tevreden over de begeleiding tijdens en na de zwangerschap, en bij de bevalling voelde ik me in goede handen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Witsenkade Verloskundigen, locatie Nicolaas Witsenkade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.