Aafje, locatie Koningshof

Spinozaweg 451 3076 EW Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Aafje

Waardering van Aafje, locatie Koningshof - Rotterdam op 4 augustus 2018

Ziekte van Alzheimer

EVV-er reageert nergens op, beantwoordt mail niet. Fysiotherapeut was wel goed, maar kreeg te weinig tijd. Mijn moeder is een paar keer opgesloten in haar kamer en als je dat aankaart wordt er niet op gereageerd. Er was nooit een handdoek aanwezig op haar kamer, zelfs niet om even je handen af te drogen. Moest iedere keer om handdoeken gaan vragen. En werd dan steeds weer verwezen naar andere collega's. Een paar keer zijn ze vergeten mijn moeder voor het eten op te halen. Met moeite konden wij als familie dan nog een boterham voor haar krijgen. Door de lange gangen is het moeilijk personeel te vinden, zodat ik meestal zelf mijn moeder hielp bij de toiletgang of aankleden. Ook werden er in die 3 maanden dat mijn moeder er woonde geen activiteiten georganiseerd. Positieve punten zijn de vrij ruime kamer met eigen sanitair, vriendelijk personeel (behalve diegenen die de hele tijd met hun telefoon bezig zijn), goede fysiotherapeut, geen onnodige vrijheidsbeperkende maatregelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje, locatie Koningshof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.