Waardering van Aafje, locatie Koningshof - Rotterdam op 20 september 2017

6.2

Mijn moeder woont hier sinds een jaar. De verpleging doet zijn best maar heeft handen en tijd tekort. Het restaurant is erg ongezellig en steriel en sluit al om 18 uur zodat én bewoners én bezoekers na 6 uur, bv. na het werk, zijn aangewezen op de ongezellige en verouderde huiskamers of naar buiten moeten voor een kop koffie. Volgens mij is het een kleine moeite om de avond/nachtreceptionist het koffieapparaat en de kassa te laten bedienen. Eten: ik heb een paar keer met mijn moeder meegegeten en het eten is van slechte kwaliteit. Kant en klaar en weinig vers en divers maar vooral makkelijk, niveau gaarkeuken. Doperwten uit blik, diepvriesvis en kant en klare soep. Omgeving: de bestrating rondom de ingang en het terras laat erg te wensen over. Overal zijn er kuilen en ongelijke stukken wat voor de mensen die hier wonen erg gevaarlijk is. Verder zijn m.i. weinig vrijwilligers die bv. met mensen naar buiten kunnen gaan. Nogmaals, het zorgpersoneel doet zijn best, nu de rest nog.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje, locatie Koningshof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.