Waardering van Aafje, locatie De Twee Bruggen (tijdelijk gesloten) - Rotterdam op 27 maart 2019

4.5

Ons inziens te weinig medewerkers op teveel cliënten. Ook nog vaak niet gediplomeerd. Bijvoorbeeld: Avonddienst 3 medewerkers, waarvan hoogste niveau nog op school zit. Opdrachten van de arts worden niet gedaan (bijv. bloeddruk meten). Als je medewerker er op aan spreekt dan smoesjes, al gedaan nog niet gerapporteerd... ik geef het door.. maar je ziet in het cliënten dossier dat het niet gebeurt. Medewerkers doen hun best, maar roeien met de riemen die zij hebben. Mailcontact is moeilijk - wordt nooit op gereageerd (bij 2 verschillende EVérs). Hopelijk na de verbouwing dat er zaken gaan veranderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje, locatie De Twee Bruggen (tijdelijk gesloten)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.