Waardering van Aafje, locatie De Twee Bruggen (tijdelijk gesloten) - Rotterdam op 13 juli 2018

3.7

Zeker niet tevreden over de revalidatie van mijn vader.Personeel is niet deskundig (1 Vig zeker wel deskundig en laat dit zien in haar handelen!)Als ik als fam vroeg hoe zij vonden dat het ging schoven zij dit altijd naar elkaar door ...even vragen bij collega ...komen zo ...en vervolgens kwam er niemand meer!Eten was zeer minimaal aanwezig ....Personeel gaf aan dat erdoor bezuinigingen heel matig besteld mag worden ...gevolg bijvoorbeeld vaak vlees beleg minmaal of helemaal nietsMijn vader heeft hoogcomplexe zorg nodig en die konden ze hier prima bieden gaf men aan ....nou ...helaas niet..Dokter bijna niet geweest de afgelopen periode dat hij er verbleef ..vervangende arts vond mijn vader achteruitgaan en heeft hem opnieuw ingestuurd naar ziekenhuisHelaas begint het proces opnieuw en ligt hij opnieuw op ic.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje, locatie De Twee Bruggen (tijdelijk gesloten)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.