Waardering van Aafje, locatie Hoppesteyn - Rotterdam op 11 juni 2015

3.0
  • Kanker

ik verbleef in het verzorgingshuis hoppesteyn van aafje.ik was kwam daar voor het aansterken na bestraling van slokdarm kanker.en ik ben rolstoel afhankelijk vanwege de ziekte van leriche(aderverkalking) en daardoor nog maar 1 been hebt.vanwege ik geen conditie had ben ik daar heen gegaan.iedergeval wordt er geen aandacht aan jouw handicap.met name je bed wordt niet opgemaakt dat moet je zelf doen.douche moet je ook zelf doen tewijl het op je zorgkaartstaat vermeld dat er hulp moet zijn qua vallen.de maaltijden.ik heb 4x geen maaltijden gehad.omdat ik slokdarm kanker had koos ik op de kamer eten vanwege slijm verlies en dat is niet zo fris voor de andere eters in retaurant daarna 2 weken had ik geprobeerd om in het restaurant te eten en het ging niet besloot ik weer op de kamer te eten en dat gaf ik door daar.krijg als antwoord dat gaat zomaar niet terwijl za hadden gezegd gaat het niet draaien we het terug.dus niet het heeft 3 dagen geduurd eer ik weer een maaltijd kreeg.er was een personeelsfeestje daar ergo het restaurant was om 5 uur gesloten ik dacht dat geld voor mij niet omdat ik altijd om half 6 mijn maaltijd kreeg.er is op mijn etage geen eten rond gebracht.dat was al de 4x dan.toen ben ik door mijn familie daar weg gehaald.ergo er was een verzorgende daar die er schande van sprak. ze zei van alweer geen eten.ik ben daar schofterrig behandeld zei ze en gaf mij groot gelijk. al met al mensen die rolstoel afhankelijk zijn en kanker hebben ga daar nooit heen want zij laten je aan je lot over en geloof nooit die folder van aafje hoppesteyn ook de bingo niet er wordt daar niet eerlijk gespeelt

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Aafje, locatie Hoppesteyn - Rotterdam

Geachte heer/mevrouw,

Ik vind het erg vervelend dat u de zorg van Aafje op deze wijze ervaren heeft. Ik zal mij er dan ook persoonlijk voor inzetten om de gang van zaken nader te onderzoeken en om te voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals gebeurt. Ik zou uw klacht graag persoonlijk willen aanhoren en hoop dat u contact met mij zou kunnen opnemen. U kunt mij bereiken per telefoon 088 823 1015. U kunt mij ook uw contactgegevens mailen, ik neem dan z.s.m. contact met u op. Mijn emailadres is DTeerds@aafje.nl. Ik zie uit naar uw reactie.

Vriendelijke groet,

Dien Teerds-Goedegebuur
Manager Zorg en Behandeling

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje, locatie Hoppesteyn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.