Aafje, locatie 't Ronde Sant

Hugo de Groothof 1 2984 GK Ridderkerk
Deze locatie is onderdeel van Aafje

Waardering van Aafje, locatie 't Ronde Sant - Ridderkerk op 10 mei 2019

Dementie

De aandacht en zorg die mijn moeder tijdens haar verblijf in 't Ronde Sant heeft gekregen kan ik als dochter en ook namens mijn man, als zeer positief waarderen.Er werd zonodig uitleg gegeven over een behandeling c,q, medicijngebruik en begrip getoond door arts en verzorgende als we voor andere opties kozen voor moeder.We konden altijd wel bij iemand van het team terecht als er vragen waren en er werd ook meegedacht als er zich een probleem(pje) voordeed.De zorg die moeder tijdens haar  verblijf  kreeg werd door ons als liefdevol ervaren. Ook tijdens haar laatste dagen was er alle aandacht door het team zonder opdringerig te worden. Ook voor ons was er de nodige (warme) aandacht. Moeder is respectvol  en liefdevol begeleid in de laatste moeilijke dagen van haar leven..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje, locatie 't Ronde Sant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.