Aafje, locatie 't Ronde Sant

Hugo de Groothof 1 2984 GK Ridderkerk
Deze locatie is onderdeel van Aafje

Waardering van Aafje, locatie 't Ronde Sant - Ridderkerk op 10 december 2019 Interview

Ik merk aan mijn moeder dat ze het naar de zin heeft. Het eten wordt ter plekke gemaakt en dat vind ik heel positief. Hierdoor is de kwaliteit van het eten beter, vind ik. De ruimte is rolstoelvriendelijk. Mijn moeder heeft een eigen kamer en dat vind ik prettig. Als ik ook op drukke momenten bij mijn moeder kom, dan zie ik dat er aandacht voor haar is. Als er wat aan de hand is, dan bellen ze mij om dat te melden. Dat vind ik prettig. Verder vind ik de tuin geweldig. De binnentuin is goed beschermd en met mooi weer kan mijn moeder in het zonnetje zitten. Verder zijn er trainingsapparaten in de tuin die ze eventueel kan gebruiken. Binnen het gebouw kan ze fijn wandelen. Als ze op een andere huiskamer zit, dan is dat niet erg. Verder is het parkeerterrein verbeterd. Er zijn meer plekken bijgekomen en dat vind ik prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje, locatie 't Ronde Sant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.