Waardering van Aafje, locatie 't Ronde Sant - Ridderkerk op 17 oktober 2019 interview

9.7

Ik vind de zorginstelling goed. Het voldoet aan mijn verwachtingen. Als ik daar ben, dan voel ik mij daar thuis. Toen wij een tehuis moesten zoeken voor mijn moeder, sprak 't Ronde Sant ons het meest aan vanwege het gebouw. De tuin zit namelijk in het midden van het gebouw. De bewoners kunnen altijd de tuin inlopen zonder dat ze weg kunnen lopen. De gang loopt om de tuin heen. Je kunt daar rondlopen en je komt automatisch weer terug op de plek waar je gebleven bent. De verzorgenden zijn vriendelijk, maar de omgang verschilt naar mijn mening wel per persoon. Ze zijn een hoop tijd kwijt aan de rapportages en dat gaat naar mijn idee ten koste van de verzorging. Ze bellen mij als mijn moeder uit bed is gevallen. Dat vind ik heel erg lief, maar ik vind het zonde van hun tijd als ze alles moeten melden. Ik vind het jammer dat er heel vaak van dokter wordt gewisseld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje, locatie 't Ronde Sant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.