Waardering van Accolade Zorg, locatie d'Amandelboom - Bilthoven op 16 mei 2010

8.7

De verzorgers hebben hier nog echt tijd en aandacht voor de mensen welke aan hun zorg zijn toevertrouwd. Mijn vader heeft Alzheimer en dat is echt heel lastig, maar zij doen er alles aan om toch de laatste houvast dingen ook in het vaste patroon aan te houden. Hoe moeilijk dit is in deze hectische tijd. Kom daar nog maar eens om. Niets is hen teveel. Als ik op bezoek kom heb ik altijd even een klein woordje en word mij koffie en thee aangeboden. Echt een verademing als ik de verhalen moet geloven in andere instellingen. Afdeling ceder vind ik echt top. Het enige verbeterpuntje is dat er meer aan de conditie van de bewoners gedaan kan worden of de indeling van de groepen meer op elkaar afstemmen. Maar dat is misschien meer een wens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Accolade Zorg, locatie d'Amandelboom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.