Waardering van Accolade Zorg, locatie De Wijngaard - Bosch en Duin op 18 mei 2018 interview

8.8

Ik ben heel tevreden over alle verzorgenden. Ieder medewerkers heeft een eigen kwaliteit en ze doen altijd hun uiterste best, ondanks dat er een tekort aan handen is. Men probeert om een zeer respectvolle en liefdevolle manier om te gaan met mijn moeder. Ik hoor hoe ze mijn moeder benaderen en dat vind ik heel prettig. Ze zijn alert en ze geven ons tips wat wij eventueel voor mijn moeder kunnen kopen. Wat ik heel bijzonder vind, is dat ze een aangepaste rolstoel voor mijn moeder samengesteld hebben, zonder dat ik daarvan op de hoogte was. Dat vind ik fantastisch. Verder vind ik de omgeving van het gebouw prachtig. We kunnen als familie heel prettig op bezoek gaan. We kunnen gezellig in het restaurant zitten en het is leuk om met kinderen en kleinkinderen daar langs te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Accolade Zorg, locatie De Wijngaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.