Accolade Zorg, locatie De Wijngaard

Dennenweg 2 3735 MR Bosch en Duin
Deze locatie is onderdeel van Accolade Zorg

Waardering van Accolade Zorg, locatie De Wijngaard - Bosch en Duin op 22 mei 2018 Interview

Ik heb ontzettend goede ervaring met de verzorging, ze staan mij altijd heel betrokken te woord. Zo gauw mijn cliënt iets heeft, dan komen ze direct en dat geld ook voor mij. Ik zie dat zij zich heel erg royaal opstellen tegen de bewoners. Er word heel erg rekening gehouden met haar wensen en ook met de mijne. Ik word gezien en gehoord en ik kan altijd mijn verhaal kwijt. Als mijn cliënt verdrietig is, dan wordt ze even getroost. De accommodatie vind ik zeer luxe, het is echt geweldig. Het ligt prachtig in de bossen. Mijn cliënt heeft een behoorlijke kamer van zeker vijfentwintig vierkante meter. Ze zit in de gezamenlijke woonkamer om te eten. Daar wordt zo nu en dan ook weleens een spelletje gespeeld. Het eten is prima te doen. Het is een gereformeerde zorginstelling en dat vind mijn cliënt zeer belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Accolade Zorg, locatie De Wijngaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.