Accolade Zorg, locatie De Wijngaard

Dennenweg 2 3735 MR Bosch en Duin
Deze locatie is onderdeel van Accolade Zorg

Waardering van Accolade Zorg, locatie De Wijngaard - Bosch en Duin op 3 mei 2018 Interview

Ik kan goed afspraken maken. Ik word gemaild en dan kan ik antwoord geven. De medewerkers vind ik geduldig en lief. Er wordt heel veel gedaan voor de bewoners. Het is heel kleinschalig en ik vind dat ze het heel goed voor elkaar hebben. Ik kan altijd met de medewerkers overleggen. Als er iets met mijn moeder is, dan word ik gebeld. Ik vind het jammer dat het gebouw in het bos staat. Het is erg afgelegen en er zijn geen winkels in de buurt. De omgeving is wel mooi, maar je hebt er verder niets. Mijn moeder heeft één kamer. De badkamer wordt gedeeld met de andere bewoners van de afdeling. Dat is voor mijn moeder niet erg, omdat ze overal bij geholpen moet worden. Overdag wordt mijn moeder naar de huiskamer gebracht. Daar wordt eten klaar gemaakt en afgewassen. Mijn moeder krijgt gemalen eten en ze weten wat ze lekker vindt. In de huiskamer worden ook spelletjes gedaan. Ik vind de huiskamer heel goed. Vanuit de huiskamer kunnen de mensen naar buiten om op het terras te gaan zitten. Daarvoor is een hele mooie tuin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Accolade Zorg, locatie De Wijngaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.