Accolade Zorg, locatie De Wijngaard

Dennenweg 2 3735 MR Bosch en Duin
Deze locatie is onderdeel van Accolade Zorg

Waardering van Accolade Zorg, locatie De Wijngaard - Bosch en Duin op 4 mei 2018 Interview

Ik vind dat het personeel heel aardig met mijn kennis omgaat. De verzorgsters zijn niet alleen professioneel, maar werken echt met hun hart. Als ze tijd over hebben, gaan ze iets leuks doen met de bewoners. Ze gaan dan bijvoorbeeld een spelletje doen. Zo komt het ook nog wel eens voor dat ze op zaterdag een appeltaart gaan bakken met de mensen. Ze maken zich er niet makkelijk van af. Ik vind het een geweldige instelling. Mijn kennis vereenzaamde thuis. Ze ging niet meer naar buiten. Sinds ze hier woont, is ze enorm opgeknapt. Ze gaat breien, bloemschikken en schilderen in de Inloop. Ze gaat daar graag naar toe en ze ervaart gezelligheid. Door de instelling worden ook dagjes uit georganiseerd. Nu zijn ze bezig om een bewonersvakantie te organiseren. Ik vind dat fantastisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Accolade Zorg, locatie De Wijngaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.