Accolade Zorg, locatie Hart van Vathorst

Angelinapolder 3 3825 LX Amersfoort
Deze locatie is onderdeel van Accolade Zorg

Waardering van Accolade Zorg, locatie Hart van Vathorst - Amersfoort op 12 juli 2018

Mijn vader heeft een half jaar gewoond op de PG afdeling. Vanaf het eerste begin vonden we het een prettige huiselijke sfeer. We werden op een plezierige manier ingeschakeld in het leven op de groep als we op bezoek kwamen. Ik heb verschillende keren meegemaakt hoe de verzorgenden vol hartelijkheid en respect omgingen met iemand die eventjes verdrietig of in de war of boos was. We gingen altijd met een gerust gevoel weg. De opzet van het gebouw vinden we heel plezierig en we hopen van harte dat dit samenspel tussen de verschillende 'bewoners' tot iets moois blijft leiden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Accolade Zorg, locatie Hart van Vathorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.