Waardering van Accolade Zorg, locatie Villa l'Abri - Zeist op 28 maart 2019

9.7

Het laatste jaar van haar leven heeft onze 93-jarige moeder in Villa l’Abri gewoond. Wat een liefdevolle verzorging heeft ze daar gehad! Niets was te veel voor het personeel. ‘s Morgens werd altijd gezamenlijk koffie gedronken in de huiskamer. Ook wij, als kinderen, waren daarbij hartelijk welkom. Na de koffie werden er ook vaak spelletjes gedaan. Tussen de middag werd er warm gegeten. Waar nodig werd er geholpen met eten. Ook werd er altijd wat te drinken gebracht. ’s Middags vaak een smoothie of lekker vers vruchtensap. Afgelopen zomer heeft onze moeder veel buiten kunnen zitten, waar ze erg van genoot. Ze heeft heerlijk onder de parasol zitten eten. Als het erg warm was, kwam er een ijsje. Er wordt ook regelmatig iets georganiseerd voor de bewoners. Ergens wat gaan drinken of eten. De korte lijn met het personeel was ook heel plezierig. Wat ons als kinderen altijd bij zal blijven is de uithuisgeleide voorafgaand aan de begrafenis. Door één van de personeelsleden werd een gedicht gelezen en we hebben met elkaar rondom onze moeder een mooi gezang gezongen. Dat was echt heel bijzonder. Dank je wel voor alle liefde die jullie onze moeder hebben gegeven!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Accolade Zorg, locatie Villa l'Abri? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.