ActiVite, locatie Agnesstaete

uit 60 waarderingen

Informatie over

Waardering van ActiVite, locatie Agnesstaete - Voorhout op 29 september 2021

Mijn moeder heeft ruim 5 maanden op somatiek gewoond. Er was een verzorgende die mijn moeder in de nacht niet netjes behandelde. We hebben een klacht ingediend. Afspraken maken over het ondersteunen bij maaltijden werden vaak niet nagekomen. Mijn moeder was gevallen en werd een aantal keren per dag uit bed gehaald en in een rolstoel gezet aan haar tafel. Omdat mijn moeder zware artrose had aan haar handen kon ze geen tijdschrift pakken om te lezen. Ze zat uren aan de tafel voor zich uit te kijken. Uiteindelijk werd er naar mijn moeder geluisterd en mocht ze op bed blijven. Toen mijn moeder in haar laatste levensfase was mocht ze van de arts, buiten haar reguliere giften, ook zo nodig morfine. Deze werden niet gegeven omdat ze volgens de verzorging niet genoeg pijn had. Er waren een paar, op 1 hand te tellen, hele fijne verzorgende. De EVV-er was echt super!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie Agnesstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.