ActiVite, locatie Rijnzate

uit 118 waarderingen

Waardering van ActiVite, locatie Rijnzate - Alphen aan den Rijn op 25 november 2019 Interview

Hartaanval

k heb het hier goed, en er wordt ook goed voor me gezorgd. Het wonen hier bevalt me goed. Ik ben hier ooit plotsklaps terecht gekomen na een ziekenhuisopname. Waarschijnlijk had ik het zelf nooit gekozen als ik de tijd had gehad en had mogen kiezen, maar ik zou nu echt niet meer anders willen. Soms heb ik wel het idee dat het er wat ongestructureerd aan toe gaat. Maar het verzorgen van mensen valt misschien ook wel niet te plannen. Er gebeurt altijd wel wat met iemand ergens in huis en dan moeten ze daar weer wat mee. Ze luisteren wel goed. Een tijdje kreeg ik mijn medicijnen steeds later. Dat vond ik niet fijn. Daar heb ik toen iets van gezegd en nu gaat dat wel weer goed. Ik vind het gebouw eigenlijk ook wel goed, ik vind het hier echt prima. Wat mij betreft hadden we ook niet hoeven verhuizen. De maaltijden vind ik soms wel en soms niet lekker. Fietsen op de duofiets en met iemand buiten wandelen vind ik erg fijn. Dat daar vrijwilligers voor zijn dat waardeer ik zeer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie Rijnzate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.