ActiVite, locatie Agnesstaete

Kerkweg 4 2215 KM Voorhout
Deze locatie is onderdeel van ActiVite

Waardering van ActiVite, locatie Agnesstaete - Voorhout op 1 december 2019 Interview

De zorg is vriendelijk en doet erg haar best. Je vraagt soms wat, ze luisteren wel en zeggen dan: morgen, maar morgen hoor je weer morgen. Er is personeel bijgekomen, hopelijk wordt het beter. Het gebouw vind ik helemaal niks. Wil je naar de grote zaal dan moet je eerst een jas aantrekken, naar buiten, een stukje lopen en dan ben je er. Je moet altijd buitenom. De zaal wordt voor van alles en nog wat gebruikt. Er is geen echte recreatiezaal. Tot 12 uur is er maar iemand in het kantoortje van de receptie. Ik vind het eten slecht. Bijna elke week krijg je hetzelfde. De groente is dikwijls niet gaar. Het eten komt uit Nijmegen wordt diepvries aangeleverd. De zorg verwarmd mijn eten in de magnetron op mijn kamer. De schoonmaakmevrouw heeft weinig tijd voor schoonmaak. Alles werkt op de klok. Er is geen tijd om even bij mij te zitten. Het positieve is dat ik wel naar mijn zin woon in mijn appartement.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie Agnesstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.