Waardering van ActiVite, locatie Agnesstaete - Voorhout op 19 juli 2017 interview

7.3

Ik ben over het algemeen wel tevreden over deze instelling. Ik vind het jammer dat door een tekort aan personeel de aandacht minder is. Ik vind het echt te weinig dat er maar 1 medewerker is op 8 bewoners. Als deze medewerker even bezig is, dan is er geen toezicht meer in de huiskamer. Dat vind ik niet fijn. Mijn moeder ziet er altijd verzorgd uit. Ze is vrolijk en ze maakt een tevreden indruk. Het vaste team gaat goed met mijn moeder om. Ze brengen haar op tijd naar bed en ze mag langer op blijven. Ik ben blij wanneer het vaste team aanwezig is. Het gebouw ziet er mooi uit. Ik vind de ligging minder fijn. Er is weinig groen in de omgeving. Je kan weinig doen en je kan niet echt lekker wandelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie Agnesstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.