ActiVite, locatie Hussonshoek

Van Woudeweg 2 2481 XN Woubrugge
Deze locatie is onderdeel van ActiVite

Waardering van ActiVite, locatie Hussonshoek - Woubrugge op 9 juni 2017 Interview

Doordat er weinig mensen zijn, is er weinig aandacht voor de patiënten. Als er meer aandacht aan de mensen besteed kan worden, wordt de kwaliteit van leven ook beter. De medewerkers doen veel moeite om het de bewoners naar de zin te maken. Ik vind ze heel lief en ze willen alles uit de kast halen. Alleen de menskracht ontbreekt. Ik heb diep respect voor die mensen. Het gebouw is gloednieuw, het ziet er allemaal keurig uit. Mijn moeder had een prima kamer. Ik vind het alleen een beetje donker, ik zou graag meer ramen zien. Het nadeel is dat de mensen niet kunnen rondlopen. De ruimte daarvoor ontbreekt. Dat vind ik jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie Hussonshoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.