Waardering van ActiVite, locatie Hussonshoek - Woubrugge op 9 juni 2017 interview

8.5

Het is een heel nieuw gebouw. Het is heel goed ingericht met een grote huiskamer. Het is heel gezellig, netjes en gemoedelijk. De kamer van mijn schoonvader is heel mooi en ruim. Er is genoeg plaats om zijn eigen spullen neer te zetten. De omgang van de medewerkers is goed. Ze staan open voor suggesties. Ze zijn altijd aanspreekbaar als je vragen hebt. Er zijn zo veel mogelijk vaste personen. Ik vind dat voor mijn schoonvader heel belangrijk. Het is ook voor ons prettig. Het geeft een vertrouwd gevoel. Je merkt dat naarmate ze langer open zijn, er meer activiteiten worden georganiseerd. Ze ondernemen vaak dingen met de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie Hussonshoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.