ActiVite, locatie Noorderbrink

Klompenmaker 156 2401 PR Alphen aan den Rijn
Deze locatie is onderdeel van ActiVite

Waardering van ActiVite, locatie Noorderbrink - Alphen aan den Rijn op 26 november 2019 Interview

Ik vermaak mijzelf wel. Ik ben erg zelfstandig. De omgang met de medewerkers is goed. Afspraken worden over het algemeen ook goed nagekomen. Omdat ik zo zelfstandig ben, gaan ze wel eens wat eerder bij een ander langs. Maar ze komen toch vaak nog even bij mij checken hoe het met me gaat. Ook 's nachts is er goede zorg in huis die alles in de gaten houden. Er zijn genoeg activiteiten in huis, maar daar doe ik niet zo vaak aan mee. Ik heb daar gewoon geen behoefte aan. Maar soms doe ik wel mee, als ik er zin in heb. Ik ben ook nog heel mobiel door mijn scootmobiel en in de omgeving heb je vlakbij een winkelcentrum. Ik eet altijd in het restaurant. De maaltijden zijn wel goed. Het is niet zoals thuis natuurlijk, maar je kunt zelf invullen op de keuzelijst wat je wilt hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie Noorderbrink? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.