Waardering van ActiVite, locatie Rietveld - Alphen aan den Rijn op 19 juli 2017 interview

De accommodatie is nieuw. Het is allemaal keurig. Ze hebben alles. Mijn moeder heeft een ruime kamer. Ook hebben ze een binnentuin. De bewoners kunnen overal terecht behalve bij de voordeur. Het is alsof je in een wijk woont. Dit is supergaaf. Daarnaast komt het personeel de afspraken wel na. Echter vanuit de organisatie kan het verbeterd kunnen worden. We hebben een multidisciplinair overleg. Het is nooit bespreekbaar om het op een tijdstip te doen wanneer het mij schikt. Dit vind ik jammer. Bovendien heb ik nooit serieus antwoord gekregen op de vraag of ze mij op een herkenbare nummer kunnen bellen in plaats van een anoniem nummer. Dit zijn dingen die heel gemakkelijk op te lossen. Je kunt wel het centrale nummer gebruiken, als de organisatie belt. Verder doen ze heel erg lief tegen mijn moeder. Tegen mijn moeder moet je namelijk af en toe streng zijn. Dus het is goed dat dit gebeurt. Ik snap dat ze niet iedereen zijn gang kunnen laten gaan. Maar ze proberen hun programma af te werken in een shift. Dit betekent dat mensen redelijk vroeg op bed liggen. Mijn moeder merkte laatst op, dat ze vroeg naar bed moet. Dus er zou meer rekening gehouden kunnen met mijn moeder. In het restaurant loopt er personeel rond, die geen horecamensen zijn. In het restaurant kan veel meer omzet gemaakt worden. Je kunt het zo maken, dat mensen het leuk vinden om er naar toe te gaan. Bovendien is het een mooie ruimte met een mooi terras. Kortom daar is veel meer van te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie Rietveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.