ActiVite, locatie Rietveld

Zonnedauw 1 2408 LV Alphen aan den Rijn
Deze locatie is onderdeel van ActiVite

Waardering van ActiVite, locatie Rietveld - Alphen aan den Rijn op 11 september 2017 Interview

Overige aandoeningen

De kwaliteit van de zorg geef ik een zes, maar het personeel geef ik een negen voor hoe zij met mijn moeder omgaan. Er worden genoeg activiteiten georganiseerd, mijn moeder doet ook overal wel aan mee. De mensen die de directe zorg geven luisteren naar mij en doen er ook direct wat mee. Er is wel duidelijk een verschil te merken tussen vast personeel en uitzendkrachten. De vaste medewerkers zijn veel meer betrokken bij de bewoners. Het is een prachtig nieuw gebouw. De directe omgeving is ook mooi. De bewoners kunnen in de afgeschermde omgeving van de zorginstelling prima rondwandelen, maar in de verdere omgeving is niets te doen. Er zijn geen winkels of parken in de buurt waar ik lekker met mijn moeder kan wandelen. Mijn moeder is al meerdere keren gevallen door het geultje wat naast het looppad ligt. Daar is niet goed over na gedacht. Het enige minpunt vind ik dat er maar één verzorgende per groep van acht bewoners is. Tijdens de drukke uren is er wel een vliegende keep, maar als er wat gebeurt dan staan ze er alleen voor. Dit kan voorkomen worden met meer mensen op de werkvloer, maar dat heeft allemaal te maken met bezuinigingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie Rietveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.