ActiVite, locatie Rietveld

Zonnedauw 1 2408 LV Alphen aan den Rijn
Deze locatie is onderdeel van ActiVite

Waardering van ActiVite, locatie Rietveld - Alphen aan den Rijn op 6 juni 2017 Interview

Er zijn te weinig mensen in de zorg. Het personeel doet hun best binnen de mogelijkheden die ze hebben. De dames bij de receptie zijn altijd vriendelijk, hoffelijk en oplettend. Er zijn veel invalkrachten en die kunnen zich niet goed inlezen in de cliënt. Ik vind dat niet echt fijn dat die er zijn. Als ik contact zoek met het managementteam dan word ik nooit terug gebeld. Als er een incident gebeurt is, wat niet zo belangrijk is, dan word ik meteen gebeld, maar grote incidenten moet ik vernemen als ik daar ben. Dingen die echt belangrijk zijn die moeten gewoon gemeld worden. Het gebouw is geweldig, er is een mooie tuin en de woonkamer is prachtig. Er is een winkeltje, een kapsalon en een pedicure. Alles is even mooi.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie Rietveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.