Waardering van ActiVite, locatie Rietveld - Alphen aan den Rijn op 9 juni 2017 interview

8.2

Het is een heel mooi en nieuw gebouw. Mijn man heeft een mooie grote eigen kamer. Dat vind ik fijn. Er is een mooie grote woonkamer en keuken. Mijn man mag af en toe in de keuken helpen. Dat vindt hij leuk. Er is ook een schitterende tuin met kippen en een moestuin, waar mijn man kan rond lopen. Dat is heel prettig. Er is zelfs een pad in de tuin, dat verwarmd kan worden, voor als het gevroren heeft. Hierdoor is het niet glad. Dit vind ik prachtig. Mijn man is dement. Ik zou graag de specialisten van mijn man willen leren kennen om te weten hoe het met hem gaat. Ik heb het een aantal keer gevraagd, maar er wordt niets meegedaan. Er wordt veel aan activiteiten gedaan, zoals hersentraining en spelletjes. Dat is heel fijn. Eén keer in de week gaan ze in groepen eten. Ze gaan dan een soort restaurantidee creëren. Ze mogen dan een drankje kiezen, een hoofdgerecht en een dessert. Dat vind mijn man erg leuk. Er is ook een kapper, pedicure en een tandarts in het huis en dat vind ik prettig. Ze gaan ook wandelen in Alphen en mijn man gaat graag mee. Ze hebben super veel vrijwilligers en dat is heel fijn. Er heerst een hele goede sfeer in het gebouw. Het geeft mij een gevoel van thuis, want doordat er veel hout gebruikt is, geeft het een warm gevoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie Rietveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.