Waardering van ActiVite, locatie Rietveld - Alphen aan den Rijn op 9 juni 2017 interview

8.5
  • Dementie

Ik ben contactpersoon voor een kennis en inmiddels bewindvoerder en mentor. Personeel geeft meteen uitleg en antwoord als ik iets vraag. Er is veel aandacht voor hem. Ik krijg meteen een telefoontje als er iets is. Het gebouw is pas een jaar oud en verder wordt de binnentuin goed onderhouden. Ook het pluimvee wordt goed verzorgd. Ze nemen ook de bewoners daarin mee. Er wordt elke dag goed schoon gemaakt. Ze doen bijvoorbeeld ook de was zelf, waarmee ze alles zelf in de hand hebben. Daardoor zijn ze niet afhankelijk van een externe partij. Een enorm pluspunt is, dat ze na opname mijn cliënt goed beoordeelden en ze betrekken hem bij elke activiteit. Dat vind ik perfect. Hij is van passief actief geworden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie Rietveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.