Waardering van ActiVite, locatie Rietveld - Alphen aan den Rijn op 14 juli 2017 interview

8.3

Ik vind het heel prettig dat de instelling lijkt op een dorp, welke gelegen is in een dorp. Het lijkt op een dorp, omdat er allemaal klein huisjes zijn met een winkel en een restaurant. Iedereen heeft een eigen voordeur, waardoor het voelt alsof iedereen een eigen huisje heeft en dat is prettig voor mijn moeder. Mijn moeder heeft een eigen kamer. Verder is er een gezamenlijke woonkamer. De badkamer moet gedeeld worden, maar dat is verder geen probleem. Mijn moeder krijgt de basis zorg die ze nodig heeft. Via mij vullen ze dat aan en dat vind ik fijn. Ik weet wat mijn moeder prettig vind. Bij het aankleden houden ze bijvoorbeeld goed rekening mee met wat mijn moeder wil. De medewerkers vind ik heel aardig en ze luisteren ook echt naar mij. Er zijn vier vaste medewerkers en inmiddels ken ik ze redelijk goed. Dat vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie Rietveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.