Waardering van ActiVite, locatie Rietveld - Alphen aan den Rijn op 8 juni 2017 interview

7.5
  • Dementie

Niet met alle verpleegkundigen en verzorgenden kan ik even goed overweg. Er is niveauverschil en de communicatie is soms lastig omdat enkelen de taal niet volledig machtig zijn. Dat maakt de communicatie ook soms lastig tussen mijn vader en de verzorgende en zorgt soms voor misverstanden. Er is een wisseling van het medisch personeel geweest en nu lopen afspraken goed. Er is een mooi restaurant, een mooie tuin en veel mogelijkheden om buiten te lopen op het terrein. Mijn vader kan zo zelfstandig de deur uit gaan en toch veilig zijn. De instelling is goed toegankelijk en ze hebben winkeltjes en een kapper. Ze hebben een huiskamer met zeven bewoners en ieder heeft een eigen slaapkamer. Het is een grote huiskamer met een grote eettafel. De slaapkamers zijn verschillend in grootte. Ik ben blij dat mijn vader hier woont vanwege de zelfstandigheid binnen de gesloten inrichting.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie Rietveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.