Waardering van ActiVite, locatie SassemBourg - Sassenheim op 9 juni 2017 interview

8.5

De medewerkers moeten allemaal een opleiding doen volgens de nieuwe regels. Ik kan niet goed onderscheid maken in de functie van de medewerkers. De functie is voor mij ook niet belangrijk. De waardering is voor mij niet afhankelijk van het werk dat iemand doet. Toen mijn schoonmoeder ziek was, vond ik dat ze heel lief en aardig voor haar waren. In de regel gaan de medewerkers ook goed met ons om. Ik vraag er ook zelf om als ik iets wil weten. Het negatieve gepraat over de zorg is niet goed. Over het algemeen werken de mensen heel goed. Er wordt heel veel georganiseerd voor de bewoners. Als ik een gesprek wil met de contactpersoon, dan kan dat ook en dan wordt er goed geluisterd. Er zijn ook familie bijeenkomsten waar over allerlei zaken wordt gesproken. Het is een gebouw van anderhalf jaar oud. Ze heeft een prachtige kamer met een mooie badkamer. Ze heeft een groot terras waar ze vaak zit. Ze heeft haar eigen spullen mee kunnen nemen. Dat is erg prettig voor haar. Dat vind ik ook belangrijk. Er is beneden een restaurant waar iedereen zo kan binnenlopen. Er is een groot terras bij de huiskamers. Dat vindt ze erg prettig en ze zit daar ook vaak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie SassemBourg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.