Waardering van ActiVite, Woonservicecentrum SassemBourg - Sassenheim op 17 juli 2017 interview

De zorg voor mijn moeder vind ik niet altijd goed. Vaak zijn er maar één of twee verzorgenden aanwezig. Daardoor kan er niet altijd veel aandacht aan mijn moeder gegeven worden. De medewerkers zijn dan heel druk met de persoonlijke verzorging van de bewoners. De laatste wordt soms pas om half twaalf gedoucht en dat vind ik heel laat. De communicatie vind ik goed. Als er iets aan de hand is met mijn moeder, dan worden we gebeld. De accommodatie vind ik prima. Haar eigen kamer vind ik mooi en voldoet voor haar. Ze heeft bovendien een eigen badkamer. Overdag verblijft mijn moeder vaak in de huiskamer. Zij heeft het naar haar zin daar. De televisie staat vaak aan, maar het valt mij op dat het personeel niet echt kijkt of de programma's wel goed zijn voor oude mensen.

Bent u of werkt u voor ActiVite, Woonservicecentrum SassemBourg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.