Waardering van ActiVite, locatie SassemBourg - Sassenheim op 12 juli 2019

7.7

Er zijn grote verschillen in de mensen die zorg verlenen. Bij de een wordt heel goed ingespeeld bij de ander wordt er net passen gereageerd of zelfs dingen opgedrongen. Sommige luisteren met aandacht een ander luistert helemaal niet. Over het algemeen gaat het goed. Maar wanneer er wrijving ontstaat met een hulpverlener blijft dit toch wel lang hangen.Soms is er ook geen tijd.... er wordt aangegeven niet te kunnen helpen omdat het te druk is of bewoners moeten het zelf maar doen. En weer anderen doen meer dan ze moeten doen. Vandaar een 7 bij deze onderdelen.Ik vind de schoonmaak erg ondermaats...

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ActiVite, locatie SassemBourg - Sassenheim

Geachte heer, mevrouw, Heel hartelijk dank voor uw waardering. Ik vind het heel vervelend om te lezen dat uw familielid de zorg zelf moet doen als het druk is en dat u de schoonmaak ondermaats vindt. Graag ga ik met u hierover in gesprek om dit te verbeteren. Hartelijke groet, Edith Neirynck, Teammanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie SassemBourg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.