Waardering van ActiVite, locatie SassemBourg - Sassenheim op 4 december 2019 interview

5.5

Ik ben blij dat ik hier een plek heb. Graag zou ik meer zorg hebben. Doordat ik niet goed kan zien ben ik beperkt in mijn mogelijkheden. Vaak moet ik de verzorging er aan herinneren dat ik een gezichtsbeperking heb. We hebben een gezellig groepje met koffie drinken en ik vind het goed dat de kok overleg voert met de bewoners over het eten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ActiVite, locatie SassemBourg - Sassenheim

geplaatst op 5 december 2019

Geachte meneer, mevrouw, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoeveelheid zorg en dat uw kwaliteit van leven zo laag scoort. Graag ga ik met u in gesprek om dit te verbeteren. U kunt aangeven aan de zorg dat u mij wilt spreken of u kunt bij mij binnenlopen in mijn kantoor.
Met vriendelijke groet,
Edith Neirynck, teammanager.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie SassemBourg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.