Waardering van ActiVite, locatie Zuidervaart - Alphen aan den Rijn op 1 augustus 2018

4.7

Verouderd ongezellig gebouw.  Te warme kamers waar geen beleid is over het in/uitschakelen van de airco bij hoge temperaturen. Na het inroepen, via het alarm, om de hulp van een van de verzorgsters bleek het lunchpauze te zijn. Dan moet je gewoon een half uur wachten. Wat als je gevallen bent..... Bij het maken van een opmerking hierover wordt er een grote mond gegeven door een verzorgster. Op zondag speelt hetzelfde probleem vanwege te lage bezetting. Mijn advies zou zijn om niet iedereen tegelijk pauze te geven en in diverse diensten te werken zodat de hulpvraag altijd spoedig  beantwoord kan worden! De maaltijden meer begeleiden bij hulpbehoevende en/of herstellende bewoners. Ik heb geen vochtprotocol kunnen ontdekken bij deze extreem warme dagen in dit verpleeghuis. De appartementen zijn niet echt goed schoongemaakt. Ik hoop dat de directie deze feedback serieus neemt zeker bij deze warme zomer en protocollen opsteld om kwaliteit van leven voor de bewoners te verbeteren!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ActiVite, locatie Zuidervaart - Alphen aan den Rijn

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Graag gaan we hierover in gesprek met u. Zou u contact willen opnemen met de teammanager van Zuidervaart, Marja Veelenturf (0172) 49 48 13?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, locatie Zuidervaart? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.