Alerimus, locatie De Buitensluis

Bernhardstraat 25 3281 BC Numansdorp
Deze locatie is onderdeel van Alerimus

Waardering van Alerimus, locatie De Buitensluis - Numansdorp op 5 maart 2020 Interview

Dementie

Als ik iets aan de verzorgenden vraag proberen ze een oplossing te vinden, dat gaat meestal goed. Alleen de afspraken rond de bijvoeding lopen nog niet goed. Mijn moeder eet slecht en krijgt 3x per dag bijvoeding. Afgesproken is dat de zorg de 3 flesjes 's ochtends op het aanrecht zet, zodat ik kan zien of ze de bijvoeding heeft gekregen. Dit wordt niet standaard gedaan, dat is jammer. De verzorgsters zijn lief en zorgzaam voor mijn moeder. Ze hebben niet veel tijd voor extra aandacht. Gelukkig zijn er ook vrijwilligers. Die zijn heel enthousiast en lief en nemen haar mee naar activiteiten. Dat vindt mijn moeder leuk. Ze verblijft tijdelijk op een logeerkamer, maar krijgt straks een mooi appartement.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alerimus, locatie De Buitensluis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.