Alerimus, locatie De Buitensluis

Bernhardstraat 25 3281 BC Numansdorp
Deze locatie is onderdeel van Alerimus

Waardering van Alerimus, locatie De Buitensluis - Numansdorp op 5 maart 2020 Interview

Dementie

Mijn vader wordt betrokken bij activiteiten, ze doen spelletjes en gaan met de rolstoel naar Intratuin. De verzorgenden zijn behulpzaam en lief voor mijn vader, ze zorgen goed voor hem. Ze beantwoorden mijn vragen ook goed. Toen ik commentaar op het labelen van de kleding had, namen ze gelijk actie. Mijn vader kan soms erg storend zijn voor andere bewoners in de huiskamer. Dan zetten ze hem even op de gang. Ik heb daar wel begrip voor maar hij begrijpt dat niet. Het zou beter zijn als ze hem dan even naar zijn kamer brengen. Hij heeft een prachtig appartement met een leuk uitzicht op de winkel, waar veel verloop is. Een minpunt vind ik de wasserij. Dat loopt niet goed, ik krijg het ook slecht gestreken terug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alerimus, locatie De Buitensluis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.