Alerimus, locatie De Open Waard

Zoomwijckplein 11 3262 DA Oud-Beijerland
Deze locatie is onderdeel van Alerimus

Waardering van Alerimus, locatie De Open Waard - Oud-Beijerland op 5 maart 2020 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn tante zegt dat de verzorging goed voor haar is. Ik vind wel dat er verschil in kwaliteit is in de omgang tussen de verzorgenden en ik merk dat er veel tijdsdruk is. De communicatie naar ons als familie verloopt niet goed vind ik. Ik zou graag wat meer op de hoogte gehouden willen worden over hoe het gaat met mijn tante. We moeten nu zelf constateren dat mijn tante achteruit gaat. Ik merk ook dat de informatie overdracht tussen de verzorging niet optimaal verloopt. Het volgsysteem waar we als familie mee kunnen kijken hoe het gaat en eventueel afspraken kunnen inplannen werkt helaas nog niet. Ze hebben mijn tante na een periode waarin ze veel bedlegerig was een keer vier uur lang in de stoel gezet, dit was veel te lang. De verzorgenden proberen mijn tante te betrekken bij de activiteiten maar dit is lastig omdat mijn tante eigenwijs is. Het appartement van mijn tante is prachtig. Er is wel maar een lift in het gebouw en de gangen zijn wat smal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alerimus, locatie De Open Waard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.