Alerimus, locatie De Open Waard

Zoomwijckplein 11 3262 DA Oud-Beijerland
Deze locatie is onderdeel van Alerimus

Waardering van Alerimus, locatie De Open Waard - Oud-Beijerland op 5 maart 2020 Interview

Niet aangeboren hersenletsel

Mijn vader is uitermate tevreden over zijn appartement, het is mooi, ruim en licht. Ook over de verzorgenden is hij heel tevreden, hij vindt het personeel aardig en ze behandelen hem goed. Wat mijn vader heel prettig vindt, is dat er ook 's nachts altijd iemand van de verpleging even komt controleren of alles goed gaat. Mijn vader doet niet mee aan de activiteiten, de verzorgenden proberen hem er wel af en toe bij te betrekken, maar meestal wil hij niet. Iets wat me nog opvalt is de open wijkfunctie beneden, er zijn ook jongeren en mijn vader geeft aan dat hij dat vervelend vindt, hij heeft er soms last van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alerimus, locatie De Open Waard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.