Waardering van Alrijne Zorggroep, Verpleeghuis Leythenrode - Leiderdorp op 15 april 2019

3.5

Mijn moeder werd opgenomen op de revalidatie afdeling in het Alrijne verpleeghuis Leytherode . Er is geen communicatie omtrent de vooruitgang, over medicatie die wordt toegediend etc. Er werd zelfs, zonder ons daarvan op de hoogte te stellen,  een brief gestuurd door een dokter van Alrijne Leytherode naar de huisarts van mijn moeder dat mijn moeder blijvend werd opgenomen en of haar huisarts, mijn moeder, uit zijn patientenbestand zou verwijderen! Uiteindelijk wist de afdeling Weideaa waar mijn moeder verbleef, hier niets van! En zo zijn er nog een paar zaken waar wij heel ontevreden, zo niet heel boos, over zijn! Men weet niet van elkaar wat men doet en waarom. Zo kreeg mijn moeder een injectie en als je ernaar vroeg waarom, was het antwoord: ze krijgt geen injectie. Uiteindelijk kreeg ze die dus wel!. Ongelooflijk wat wij hebben meegemaakt in een paar weken tijd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Alrijne Zorggroep, Verpleeghuis Leythenrode - Leiderdorp

Wat vervelend dat u deze ervaring hebt gehad.
We stellen het op prijs als u hierover contact wilt opnemen met de klachtenfunctionaris via klachtenfunctionaris@alrijne.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alrijne Zorggroep, Verpleeghuis Leythenrode? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.