Alrijne Zorggroep, Verpleeghuis Oudshoorn

Henry Dunantweg 21 2402 NM Alphen aan den Rijn
Deze locatie is onderdeel van Alrijne Zorggroep

Waardering van Alrijne Zorggroep, Verpleeghuis Oudshoorn - Alphen aan den Rijn op 27 augustus 2020

Allereerst het goede contact met afd. zorgbemiddeling, die ervoor gezorgd heeft dat mijn moeder in Oudshoorn terecht kon. Mijn moeder heeft bijna 2 jaar naar volle tevredenheid in Oudshoorn, op afdeling Korenveld 11 gewoond. Ze werd omringd door zéér liefdevolle én begripvolle verzorgenden. Ze werd mét respect én met humor geholpen & begeleid. Zelf ben ik ook werkzaam in de ouderenzorg, dus kan ik ook wél beoordelen én vergelijken hoe de zorg is. Ze stond ook ingeschreven bij het zorgcentrum waar ik zelf werkzaam ben. Toen daar eenmaal plaats vrij kwam, hebben we er toch voor gekozen om in Oudshoorn te blijven wonen. Ze had ook mét het personeel inmiddels zo'n goede en leuke en persoonlijke band opgebouwd. Er worden ook volop activiteiten georganiseerd. Als er verandering of bijzonderheden waren werd ik daar ook over gebeld én ingelicht, voor overleg. Ook voor de verpleeghuisarts alle lof! Wij hebben dan ook zéér goede herinneringen aan het gehele verblijf aan Oudshoorn. Dochter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alrijne Zorggroep, Verpleeghuis Oudshoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.