Waardering van Alrijne Zorggroep, Verpleeghuis Oudshoorn - Alphen aan den Rijn op 16 november 2016

9.2

Ik ben zeer tevreden over de kamer, personeel, behandeling. Ik zou wel graag willen dat er meer aandacht aan de patiënt wordt besteed overdag. Het personeel is te druk met verzorgen bezig. Demente mensen willen ook graag "praten" over hun leven e.d. De gastvrouwen bij de receptie zijn goud waard. Mijn man ervaart deze gesprekjes als bijzonder fijn. Het personeel is bijzonder voorkomend maar hebben met zijn tweetjes geen tijd om even een half uurtje te praten met de bewoners. Mijn man is erg depressief en onrustig. Een wandelingetje 1 op 1 zou heerlijk zijn. Ik neem hem mee naar buiten 3 á 4 keer in de week. Dat vindt hij heerlijk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Alrijne Zorggroep, Verpleeghuis Oudshoorn - Alphen aan den Rijn

geplaatst op 18 november 2016

Bedankt voor uw waardering. Fijn dat u tevreden bent over onze zorg. Zou u uw verzoek voor een wandeling willen doorgeven aan de medewerkers van de woning? Dan kijken zij samen met u naar de mogelijkheden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alrijne Zorggroep, Verpleeghuis Oudshoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.