Alrijne Zorggroep, Verpleeghuis Oudshoorn

Henry Dunantweg 21 2402 NM Alphen aan den Rijn
Deze locatie is onderdeel van Alrijne Zorggroep

Waardering van Alrijne Zorggroep, Verpleeghuis Oudshoorn - Alphen aan den Rijn op 15 december 2016

Dementie

Mijn moeder zit nu 1 maand in Oudshoorn. Vanaf dag 1 voelt zij zich thuis. Ze kwam binnen, keek rond, zag haar eigen spullen in de mooie lichte kamer en stak haar duim op. De 8 bewoners per woonunit, hebben hun eigen ruime slaapkamer en hebben daarbij een gezamelijke huiskamer en keuken waar iedere dag vers wordt gekookt.Wij zijn zo dankbaar dat ze hier haar laatste levensperiode mag wonen.Mooi tehuis, er wordt veel georganiseerd. Het personeel is erg aardig, mijn moeder wordt ook goed verzorgt.Erg opmerkzaam ook, dokter erbij als er iets is en ook de fysiotherapeut komt geregeld langs.Ook fijn dat er veel vrijwilligers werken, ze wordt b.v. naar beneden gebracht ,waar o.a. de kapper zit en de aactiviteiten zijn. Dus wij zijn, net als mijn moeder , erg tevreden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alrijne Zorggroep, Verpleeghuis Oudshoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.