Amaliazorg, Blijendaal

Nieuwstraat 28 5688 BE Oirschot
Deze locatie is onderdeel van Amaliazorg

Waardering van Amaliazorg, Blijendaal - Oirschot op 8 januari 2021

Blijendaal is een erg fijne kleinschalige plek met een mooie, grote tuin. Moeder genoot altijd van een wandeling buiten en plukte daar graag bloemen. Deze bloemen mocht ze dan binnen in een vaas zetten. Ze genoot hier ontzettend van. Het personeel is aardig en professioneel. Als er iets was, lieten ze dat ons meteen weten en alle personeelsleden waren altijd bereid voor een praatje. We waren goed op de hoogte over het welzijn van moeder. Ze hadden veel aandacht en tijd voor haar. Ook qua activiteiten spelen ze in op de wensen en behoeften van de bewoner. Er werd ook regelmatig een foto en verslagje gezet op Familienet. Dit was fijn om te zien, vooral in de coronatijd dat er geen bezoek mocht komen. We zijn ontzettend tevreden over de zorg van alle medewerkers van Blijendaal!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaliazorg, Blijendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.