Waardering van Amaris Arkemheen - Nijkerk op 14 september 2018

2.0
  • Lage bloeddruk

De zorg in de Gemeente Nijkerk.Wij willen dit even bekent maken want de ouderen onder ons in Nijkerk bij Arkemeen zijn slecht af. Onderstaand onze ervaring. Afspraak via het ziekenhuis in Harderwijk dat onze oma om 11uur op 7 september 2018 wordt verwacht. Zij moet nog zorg en hulp hebben daar haar bloedwaarden nog niet goed zijn, dus kan zij zonder hulp niet staan en lopen. Wij naar het ziekenhuis om oma op te halen, daarna naar Arkemeen waar zij verwacht wordt. Wij komen daar aan niemand aanwezig kantoortje dicht niemand te zien, dus niks geregeld. Dan maar naar binnen eindelijk op de gang een zuster gevonden, deze wist van niks, moet even bellen. Gevraagd naar de rolstoel welke klaar zou staan die staat in de kelder daar kunt u hem pakken. Wij weten eens dat er een kelder was en hoe kom je daar. Dus iemand gebeld voor de rolstoel. Daarna met oma naar de kamer, u snapt het niks klaar geen medicijnen zoals beloofd. Verwarming uit ramen open. Verwarming doet het nu niet. Het is voor oma te koud. Dan word je verteld dat mensen die het koud hebben zelf maar een kacheltje moeten regelen. Hetgeen wij maar gedaan hebben. En dat voor een nieuw gebouw en nog maar kort in gebruik is, wat een zorg. Als je belt om geholpen te worden om naar de wc te gaan moet je echt waar drie kwartier wachten. Wij denken dat de zuster er niks aan kan doen er is er maar 1 voor het hele verdieping, Kantoor dicht. Geen uitleg. Geen begeleiding zoals beloofd helemaal niks. Het is echt van zoek het maar uit. wij zijn er niet!! ook de volgende dag niks. Tot op heden proberen we als familie bij te staan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Arkemheen - Nijkerk

geplaatst op 17 september 2018

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het vervelend dat u onze zorgverlening zo heeft ervaren. Het advies is dat u uw klacht met de leidinggevende met de betrokken medewerker of zijn/haar leidinggevende bespreekbaar maakt. Samen kan er worden gekeken naar een goede oplossing.

Wanneer u uw klacht liever niet bespreekt met de direct betrokkene(n), of is uw probleem van zeer vertrouwelijk aard en kunt u dit met niemand in uw omgeving bespreken, dan kunt u ook terecht bij de cliëntvertrouwenspersoon voor advies, bemiddeling of ondersteuning. Deze zal vertrouwelijk met uw verhaal omgaan.

Voor de contactgegevens van de cliëntvertrouwenspersoon, zie onderstaande link:

Bent u of werkt u voor Amaris Arkemheen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.